توضیحات بیشتر

سلام
من پویا صفدرپور هستم، بهت خوش آمد میگم که لطف کردی و وارد پلتفرم خودت شدی.
اینجا میتونی از یک طراحی کوچک در دکوراسیون خونه یا محل کارت، تا دیزاین و بازسازی، تا ساخت و ساز کاربری‌های مختلف و بزرگ رو با کمک این پلتفرم برای خودت بسازی :
۱. اگه قصد داری یک ایده اولیه و طرح شماتیک برای موضوع طراحیت به دست بیاری، دکمه “سبز” رنگ “پروژه‌ت رو شروع کن” رو لمس کن و یک فرایندی رو کامل کن تا به ایده اولیه ت برسی. فقط ۹۹ هزار تومان برات هزینه داره که در انتهای فرم‌ها هنگام ثبت سفارش پرداخت میکنی. تصویر یا تصاویری با کیفیت برات تولید میشه که میتونی مسیر طراحیت رو پیدا کنی و خیلی زود برات ارسال میشه.
۲. اگه قصد داری به آلترناتیوهایی به عنوان یک کانسپت جدی طراحی دست پیدا کنی، به باشگاه VIP, دکمه زرد رنگ برو، با کمتر از ۲ میلیون تومان و زمانی حدودا ۷۲ ساعته به دقیق‌ترین طرح ممکن و بسیار با کیفیت دست پیدا میکنی.
۳. اگه قصد داری یکی از آلترناتیوها رو در جریان اجرا قرار بدی، به باشگاه PRO، دکمه آبی رنگ برو، تا نقشه‌های اجرایی معماری پروژه‌ت هم طراحی بشه ( البته بعد از تایید آلترناتیو مد نظرت ) در این پنل هم ابتدا مبلغ ۲,۳۹۰,۰۰۰ تومان پرداخت میکنی و مثلا برای یک ویلای ۲۰۰ متری جمعا حدود ۹ میلیون تومان پرداختی خواهی داشت.
توجه داشته باش که به شکل سنتی برای تهیه طرح یک ویلا چند ده میلیون هزینه و چندین هفته باید صبر کنی.

امیدوارم تجربه خوبی در کنار هم داشته باشیم.

 تمامی حقوق برای archimindchallenge محفوظ است.

اسکرول به بالا